tisdag 26 augusti 2008

Äntligen efter månader av undran



Jag såg detta tyg för ganska länge sedan, sedan dess har jag försökt hitta vart mönstret/tyget kommer ifrån. Nu vet jag äntligen. Tydligen har jag inte gjort någon banbrytande upptäckt. Tyget är bloggat om till förbannelse.

Det är inte så lätt som man kan tro, att bara googla på elefant+ tyg. Det finns en hel uppsjö av elefanttyger. Men just det här elefantmönstret är helt underbart, vill tapetsera väggarna, sy gardiner, mattor, lampor, häfta fast i taket. Jag vill ha det här tyget i alla färgkombinationer som finns, överallt i mitt hem.

För de som är lika dumma som jag heter tyget Elephant och kommer från Mairo. Var helt bombsäker att det var ett Ikeatyg eller att det kom från Svensk Tenn eller dylikt. Nu ska jag bara börja panta burkar så jag har råd med några meter.

Inga kommentarer: