måndag 3 augusti 2009

Lite frågor

Har kopierat denna från Törpojken, tyckte den var rätt rolig.

IDAG:
Första dagen i fångenskap. Jobba är en boja utan guds nåde.

IGÅR:
Sov till 12, beställde filé black and white till frukost. Låg pall i soffan och luktade svett tillsammans med J, åt blåbärspaj tills jag ville kräkas.

IMORGON:
Är första dagen på resten av mitt liv. Förmodligen är det lika varmt som idag. Så jag lär väl vara bitter och missunnsam.

DAGENS MUSIK:
http://open.spotify.com/album/5QE8eXeN0q8M7atLb1fT6c

VAD VILL DU GÖRA JUST NU?
Slita av mig kläderna och bada i en isvak.

VAD HAR DU ÄTIT IDAG?
Vitlöksbröd, banan och torr tortilla. På det en 10 koppar kaffe.

SENASTE LÅT DU HÖRDE?
Stay Out of Trouble

SENASTE INKÖP:
Ett korallfärgat storBRAKA halsband.

DET SENASTE DU SLÄNGDE BORT?
Ett pissigt toapapper efter mitt senaste toalettbesök.

SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ?
Något igår, det flyter samman. Såg TV hela dagen och förundrades i negativ bemärkning.

VAD VAR DET SENASTE DU SA?
En piggelin tack, vad kostar jäveln.

VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU?
En enkel biljett till frihet.

DAGENS KLÄDSEL:
Randig tröja, 80-tals jeanskjol. Ungefär samma outfit som jag hade vid 5 års ålder.

DAGENS SMINK:
Spacklad i vanlig ordning.

DAGENS FRISYR:
Rufsig fläta på sida av skall´n

DAGENS HÄNDELSE:
Lunchen. Är inte det höjdpunkten i alla arbetares liv?

DAGENS LÅT:
Men hur många gånger ska jag upprepa mig?

DAGENS VILL HA:
Arbetslöshet och en säng på ett kallt ställe.

DAGENS SJUKA:
Ja, vart ska jag börja. Förkylningsblåsor i munnen är väl sexigt.

DAGENS SAKNAD:
Behöver jag säga. SEMESTERN

DAGENS HUMÖR:
GÅROND

Vad gjorde du vid midnatt?
Låg i sängen och hade ångest över att jag inte skulle få sova till 12.

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Det kommer bli en lång dag.

Hur många olika sorters droger har du nyttjat?
Idag? Bara två.

Vilken ålder har varit bäst hittills?
Det mesta fram till nu, men nu känns det som om det mesta börjar peka nedåt.

En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Flyga såklart, det dummaste jag hört på länge. Då skulle jag flyga och råna folk.

Inga kommentarer: