onsdag 18 juni 2008

SCHHHHVAMMEL

Det här är det största svammel jag någonsin stött på. Att en kvinna skrivit denna bok och ”utvecklat” denna livsstil är skrämmande. Kolla in detta:

http://www.surrenderedwife.com/

Det handlar om att kvinnor underkastar sig sina män, kapitulerar som de så fint kallar det. Detta för att få ett bättre förhållande och livsstil. OM man som karl tycker detta är vettigt kan man lika gärna leva och knulla på en sten. Orkar inget mer, måste gå och skalla en betongvägg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

men dumjävla idiotikvinna. det är tack vare såna där menlösa, hamiga gråmusar som vi inte får högre lön etc. snacka om att köpa ner sig. den dagen p får bestämma över mig..! över min döda kropp! ska vi slå na på käften?

Anonym sa...

Lätt, hon ska slås på käft´n. Vettet ska bankas in :P

Anonym sa...

Jaa, asså skalla en betongvägg är ju det minsta jag har lust att göra när jag läser detta... Förbannade muppjävel till kvinna. Eller hon borde inte ens få kallas kvinna. Hon förtjänar inte det. Ilskan tar över mitt förstånd. Nu kommer jag inte kunna somna inatt... /Marie