lördag 5 september 2009

De är här. The end.

Jag önskar så innerligt att jag aldrig sett detta klipp, men nu har jag det och livet blir aldrig mer detsamma. Jag skiter i om det är Aftonbladet som är källan, jag skiter i om det är självaste en Ding Dong värld. Jag skiter i allt. Nu ska jag ut på Storheden och leta material till en självmordsbox. Jag visste det. Snart är jag väl på smällen också. De kallar det jungfrufödsel, men jag vet minsann vad det är. Mig lurar ni inte. Måste gå nu, ska stänga in mig i skrubben och skrika sönder halsen.

Från och med nu är det var och en för sig själv. Jag önskar er lycka till mina vänner.

Klicka på länken nedan, men jag varnar er för mycket hemska bilder.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5738113.ab

1 kommentar:

Tobbe & Hasse sa...

du är medveten att du föder oss med material nu?