tisdag 29 september 2009

I brist på annat

Sitter i skrivande stund på Sandy´s på Arlanda. Jag har aldrig någonsin skådat så stora fikabröd. Allt är mega. Jättemuffins, jätte morotskaka och så vidare. Jag fullkomligt hatar den amerikanska stilen, men när det kommer till fikabröd är syndromet en ren välsignelse.

Steg upp klockan 5.00 i morse. Det var 0 grader och kolsvart och det här är bara början... Tror jag hittat min drömplats på jorden, det är i södra Frankrike och jag kan inte stava till namnet (återkommer om den). Dit ska jag fly en vacker dag och bo i ett korsvirkeshus.

Nu gäller det bara att klara av den här veckan. Nästa vecka börjar livet.

2 kommentarer:

Kicki sa...

Hata amerikanskt? Wow.. Måste fälla en tår nu Fia.. :(
OCH ingen länk från dig till mig?

My gosh.. Nu måste ja se över vår friendship ;-)


Ha de så topp nu på din affärsresa! Ses o hörs!

Fröken Ö sa...

Vissa har ju hemliga bloggar som vissa, läs jag. Inte får läsa. Give me the link and iI will be linking.