söndag 17 februari 2008

Del 2

Måste skriva ett till inlägg om dessa tjejer. Har alltid haft en teori om att 50 % av alla människor är med mindre. Jag har nu fått ytterligare belägg för detta. Återknyter till mitt tidigare inlägg och detta är vad man kan kalla en fortsättning.

Nyss var jag inne på Stinalees blogg igen, i denna stund, samtidigt som mig, fanns 497 andra läsare. ???. Hittills har 10 000 människor varit inne på bloggen idag. Flickans blogg handlar om henne, hennes kille Bobby och deras chihuahuakille Charlies liv. Vad finns det för intresse i detta? Jag har verkligen försökt läsa och hitta något av intresse, men det finns inte.
Den andra tjejen BlondinBella har till och med blivit hypad av DN. Det var en gång i tiden en tidning jag hade respekt för. BlondinBellas blogg har kanske lite mer substans än StinaLees, om jag nu ska gräva fram lite snällhet. BlondinBella försöker i alla fall att skriva om lite andra saker än smink och privata modellbilder. Men det enda jag kan se är ännu en fruktansvärt lurad människa. En människa som tror att lycka och framgång handlar om att vara någon med stort N på Stureplan. Bella tycker jag mest synd om, av den orsaken att det inte är lätt att bli född till moderatunge.

Inga kommentarer: