tisdag 6 maj 2008

Den omtalade, onämnbare Hugo


En smskonversation mellan far och barn

- Hej får jag sova hos er inatt?

- Hej! Mamma och jag har pratat. Vi känner att vi har dåliga erfarenheter av tillfälliga boenden, vissa kan vara flera år. Vi nämner inga exempel. Vi känner att vi måste ha ett familjeråd och omröstning om detta. Med vänlig hälsning Pappa och mamma, Wilma och den onämnbare, nu hårlöse Hugo Nomin

- Då vet jag, kan ni ta mer en pinnstol nästa Lördag?

- Inga stolar är tillåtna enligt Böla

- Klart och betalt. Ses imorgon. Kör försiktigt och ta med en pinnstol. Kram

- Mamma och jag har pratat igen. Den onämnbare är nu bunden på en pinnstol ute. Vi ansåg att han var för krävande. Lösensumman för frisläppande av Hugo Nomin är 1350:- enligt Böla.

- Fan vad länge det ska ha tagit för dig att plita ner det där. Låt kattn dö

- Hjulet har stannat, hamster är avsvimmad, jag har tangentbord nu nomin. Vad hörnet vi med katten kreamering i pannrummet????

- Du är jävulsk på ordspåk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Anledningen till att du är som du är böjar bli klarare ju mer jag läser. Vem är Nomin? Och Böla?

Anonym sa...

Testa skriva mongo med T9. Det är svaret på första frågan. Andra är namnet på mina föräldrars hund. =)