tisdag 10 november 2009

Veckans konstaterande.

Varje vecka ska jag publicera ett konstaterande. Jag vill leka Gud och uttrycka sanningar.

Det är bara till att konstatera. Vårt samhälle håller på att gå åt helvete, än mer. Privatisering av skola, vård och omsorg. Och nu även apoteken. De säger att det handlar om större valfrihet och mer individanpassad service. Skitsnack.
Lika för alla, vad hände med det? Barn i friskola behöver inte köa för vaccinering. Vidrigt. Äckligt.

Ja vet! Vi låter de rika bli ännu rikare och vi lär våra barn att vi är olika värda. Ja. Vilken bra idé. Skjut mig, gör något, jag orkar inte plågas mer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag fick också ett bryt när jag såg på nyheterna om apoteken. Vi går under. Det är som du säger. Nu har en folkpartist gangbangat en 17-årig prostituerad flicka också. Nice. Very nice. Nu är det bara att vi slår slag i saken och flyttar till torpet som vi pratat om så vi slipper skiten. /M