tisdag 8 juli 2008

Världens bästa trolleritrick. Vänd på något gammalt och få något nytt

Igår när jag var och handlade skulle jag köpa en deodorant. Vad roligt det låter, deodorant.

Vad är det med det här att vända upp och ner på grejer. Hela deohyllan var full av upp o nedvända deodoranter. Om ett märke vänder på sin förpackning följer alla andra genast efter. Hur kan folk gå på sådan skitreklam och lurendrejerier.
Okej, vi har en produkt, vi kan inte utveckla den mer. JAAAAAAAG vet, vi vänder förpackningen upp och ner och marknadsför den på nytt. Äckligt. Finns det människor som är dumma nog att gå på detta.

Rexona ser tydligen sin reklam som superlyckad. Åh vad kreativa och finurliga de är. Att visa en upp och nedvänd värld där tjejers bröst blir superfasta och stora. Jag vill spy i en spann.



Jag köpte i alla fall ett upp och nedvänt deo. Inte för att jag är dum nog att gå på marknadsföringstricket. Utan helt enkelt för att jag inte hade något annat val. Willys egen deodorant biter nämligen inte på min svett.

1 kommentar:

Anonym sa...

nu var det längesen ja hörde nå av din blogg.....skriv nå nu!!!to jag har skrivit...;)