fredag 2 januari 2009

Nytt år, fler år på nacken och hår i…

Så var det ett nytt år igen. För några år sedan hade jag som nyårslöfte att aldrig mer ge mig själv ett nyårslöfte. Det är ingen ide, jag har aldrig hållit dem. Jag är numera snart 26 år (inte för att det är någon ålder men jag är inte 19 längre, detta gräver inom mig, okej.) gammal och jag lever fortfarande osunt, någon madonnakropp skådar jag inte heller när jag kollar nedåt. Löften känns som gjorda för att brytas. Man måste leka rebell till och med mot sig själv, annars är det över.


I år ska jag faktiskt införa radikala förändringar i mitt liv. Förändring är bra har jag hört någonstans. Vem bryr sig om rökning, träning och andra mediokra förändringar när man kan kasta tegelstenar istället för småsten.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad innebär med radikala förändringar? Ska du raka av dig håret. bli jätte fet och skaffa barn? Eller snackar vi straightedge, gå med i jehovas vittnen, flytta till ryssland...?

kapten_haddock sa...

Jag tror du tänker spökbajsa hemma hos dej själv. Men jag kan ju ha fel.

Anonym sa...

Kapten. Lika äckligt som vanligt, du slår alltid huvudet på spiken.

Anonym sa...

Joki Doki. Allt det du skrev är jag redan. I smyg.

Anonym sa...

Jehovas vittne?
är du rakad i smyg?
har du skaffat barn?
planer på att flytta till ryssland?


hmm dont think so..