fredag 11 december 2009

Det är inte killen i gruppen som är personen i verkligheten



Idag, eller kanske egentligen igår, beslöts sig min hyacint för att slå ut. Det visade sig att den ena är rosa och den andra lila. Högsta vinst, eller så inte. Lila och rosa är mina hatfärger. Rosa passar sig inte ens kring juletid. Den enda tiden på året när osmaklighet tolereras.

Nominet i mitten är en gåva från min far. Han köper alltid små figurer till mig som har brett mellan ögonen, sen säger han: -här får du ett mongo.
Den här gången måste han ha varit förvirrad för den här killen har ju istället häpnadsväckande tätt mellan ögonen.

Nu står stackarn mitt emellan en rosa och lila blomma. Han har det inte lätt. Som om det inte vore nog att vara tvångsklämd mellan två lökar, stå mitt ibland en invasion av giftsvampar, ha tätt mellan ögonen, bära på en svamp lika stor som ditt eget huvud och ständigt ha munnen som ett o. Som om du inte förstår något av verkligheten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

[B]NZBsRus.com[/B]
Forget Laggin Downloads With NZB Downloads You Can Swiftly Find HD Movies, Games, MP3s, Applications & Download Them @ Alarming Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Newsgroup[/B][/URL]

Anonym sa...

Making money on the internet is easy in the hush-hush world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat video[/URL], It's not a big surprise if you don't know what blackhat is. Blackhat marketing uses not-so-popular or misunderstood ways to build an income online.