tisdag 11 november 2008

Utmaningen

Jag har fått en utmaning av den käre Headon. Utmaningen går ut på att jag ska berätta 7 st saker om mig själv, både alldagliga och knäppa.

Utmaningen går ut på att:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1: Jag har bott ihop med Sara. När vi städade lägenheten använde vi oss av fuktat toalettpapper som vi rengjorde golvet med. Detta under 3 månader innan Malou kom på att vi kunde använda duschskrapan.

2: Varje gång jag handlar på Ica Maxi, eller någonstans där de säljer korv måste jag köpa minst 2 st och ondtrycka.

3: Jag har varit vegetarian i 5 år och avslutande vegetarianismen med att trycka en burgare i bakisheten på Burger King när jag bodde i Sthlm.

4: En gång har jag använt mig av bortförklaringen – Jag kan inte prata nu, jag meckar med bilen.

5: Jag har varit kär i Billy Corgan på riktigt.

6: En gång hävdade jag att en filofax även kan kallas makulender.

7: Jag drömmer i hemlighet om att bli läkare, bara för att få skrapa i rugor, klippa hud m.m

De utmanade är:

Sara
Kika
Farfar
Jocke
P-A
Lina
I huvudet på en oompa-loompa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner mig förärad över att få ha varit delaktig en hel del av dessa stunder du nämt, t.ex Makulender och toapappret.. Återkommer med svar i min blogg, efter arbetstid. ^^

Fadern sa...

Har undrat över en sak du skriver,
är tydligen en undrare själv.
Hur kan dina tandproblem anses vara genetiskt betingade, din far
har vad jag vet ingen rotfyllning ännu trots 48 år av osunt leverne.
Hur många har du?
Kan det härledas till kostvanor respektive levnads stil?
Undrare!!!

Anonym sa...

Nu har jag svarat!