söndag 9 november 2008

När man gör allt man inte borde

Sitter och försöker jobba med ett skivomslag. Det går sådär, först gick det jättebra och nu går det inte alls. Men medan jag väntar in inspirationen och handlingskraften kan jag alltid grotta ner mig i annat. Musiknördandet och surfandet på Internet tar gärna överhand. Jag är en svag människa.

Har lyssnat på The Perishers hela dagen, deras skiva från 2005 Let There Be Morning är helt jävla sjuk. Finns inte ett enda dåligt spår. Dock blir man deprimerad samtidigt som man vill göra uppror när man lyssnar på den.

Jag har lyckats hålla mig borta från Flashbacktråden om Carolin. Har insett att det inte är sunt att sitta och läsa igenom 750 sidor på tråden + alla källor och artiklar. Hemskt. Nä det ska jag sluta med. Besatthet är aldrig bra och det kanske är bra att inse att jag inte är spaningsledare samt att jag aldrig kommer att bli Leif GW:s kvinnliga motsvarighet.

1 kommentar:

Headon sa...

anse dig utmanad!
välkommen in på bloggen och kolla vad det handlar om