onsdag 15 april 2009

Min lärling

Som sagt. Jag hade en gång en telefon, men den försvann in i en bulldogsmage. Nu har jag en ny telefon. Jag gillar min nya telefon. Den har en relativt bra kamera så nu hoppas jag på att fånga alla finurliga ögonblick. Det jobbigaste med att skaffa ny telefon är att lära den alla svordomar. I jämförelse med min telefon har jag ett otroligt vokabulär. Jag hoppas på en lång och trogen relation och att min lärling är fullärd senast hösten 2009.



Bild: Kycklingar lägger väl inte ägg? Vad gör den då? Ja, exakt, jag sa just det och blev idiotförklarad.


Glömde skriva det. Jag har varit på äggjakt. Jag fick det största ägget.

1 kommentar:

Headon sa...

hörrö, fröken efterklok.
jag vill minnas att du inte alls protesterade mot att den la ägg. däremot satt du och bajsade på trottoaren ;)