fredag 9 oktober 2009

När en plåga görs till en smekning

Jag är mycket nöjd med min rubrik. DÅ vet ni det.

M visade mig denna igår. Jag tänkte, hur är det möjligt. Min hatlåt, den har plågat mig och jag har stört mig utöver alla gränser. Hur kan man vända på något på ett sådant sätt att det helt plötsligt blir fantastiskt och begripligt. Det ska vara rätt person för att en text ska komma fram.

Tyvärr gick inte filmen att få inbäddad. Men det är väl värt besväret att klicka på länken.
http://www.youtube.com/watch?v=8-8nkkOA_AM

PS: Han har dessutom skägg.

2 kommentarer:

Headon sa...

åh! obadiah parker! jag älskar obadiah parker...
Skriver endast detta för att visa att jag först.

Anonym sa...

Jag säger bara: Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja!