måndag 3 mars 2008

Analblekning - vad fader.

Råkade snubbla över det här. Om sanningen ska fram så blev jag lite inspirerad av Saras MSN namn. Analblekning Deluxe?

Blev genast grymt intresserad, har hört talas om analblekning förr men eftersom det är en av de mest idiotiska saker jag hört så tänkte jag väl inte mer på det. Men just idag är min hjärna mottaglig för lite fakta om analblekning. Detta fanns att finna på det stora Internet.


Hittade detta på sajten familjeliv.se




Kvinna!!!! Ditt anus borde rimligen bli färgat/påverkat av det som kommer ut ur ditt rövhål. Vad jag vet är bajs brunt. Det finns en anledning. Nu är du ute och härjar med naturlagarna. Ingen karl i världen är värd väte i röva!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad är det för hjärndöd brud i inlägget ens, jag blir så deprimerad. Säg en karl som skulle bli överasskad av sin kvinnas blekta anal. Nu har det väl ändå gått för långt. Jag dör.

Anonym sa...

En ogift man ifrån Skröven,
vars humör dalat som löven.
För att få kvinnor i brunst och vinna damernas gunst,
det krävdes en blekning av röven.

Lyxunge sa...

Hahaha... och så härligt att du hänger ut henne på bloggen, det är hon värd. Och javisst kommer hennes man bli överraskad! Jag kan tänka mig scenariot... "Älskling, jag har en liten överraskning..."... uh.

Analblekning sa...

Hej på er,
Det är ju helt rätt att göra en analblekning om det är så att hennes man kommer att uppskatta det.. ;)

För de som var intresserade av analblekning kan ni läsa mer här: http://www.analblekning.se
Där kan man även köpa hem analblekningskräm som ett hemmakitt. Kör hårt! =)