torsdag 27 mars 2008

Apa

Var på svindåligt humör till Magnus loggade in på msn. Nu är jag glad igen!

FIA säger:
sju sorters apa?
Magnus säger:
ja.. utan att kolla på internet.. nämn sju sorters apor.
Magnus säger:
utan att fuska
FIA säger:
okej
FIA säger:
babian
FIA säger:
orangutang
FIA säger:
dödskalleapa
FIA säger:
schimpans
FIA säger:
gorilla
FIA säger:
spindelapa
FIA säger:
vrålapa
FIA säger:
djungelvrål haha
Magnus säger:
vafan kan alla dödsskalleapa för utom jag?!
FIA säger:
haha klarade jag mig?
Magnus säger:
http://www.skansen-akvariet.se/vara_djur/html/galleri_apor.html här har du iaf massa bilder på apor.. men bra jobbat!
FIA säger:
Hur kom du på den här idén
Magnus säger:
jag vet inte
FIA säger:
Dödskalleapa är ju en herr nilsson, det borde du kunna!
Magnus säger:
fingerapa finns det också
FIA säger:
jo jag vet, kallade tumapa förr, ingen trodde mig att det fanns en sådan liten apa
FIA säger:
Men som sagt, det finns
Magnus säger:

Magnus säger:
mår du bra?
FIA säger:
ja, varför undrar du?
FIA säger:
verkar jag knäpp?
Magnus säger:
nej, jag undrar bara hur du mår är allt bra i ditt liv?

Inga kommentarer: