torsdag 18 december 2008

Bonde sökert fru. Så varför får inte jag bli din...

Jag har inte följt den här serien, okej, jaja det får räknas som en skämsgrej.

Men såhär var det i alla fall. I lördags när jag var bakis så visade de ett bonde söker fru maraton på tv4+, såg alla avsnitt från den gångna säsongen. Om man ser ett program från klockan 12 på dagen till 22 på kvällen måste ju något vara bra. I mitt fall handlar det till 99% om Peter, se bild nedan.



Det enda problemet är att Peter gillar killar. Det känns oerhört svårt för mig att det inte är mig han älskar och avgudar. Tyvärr gör den här bilden inte denna man rättvisa. Ni måste se programmet för att förstå. Vilka ögon, vilken personlighet, vilka vettiga åsikter, vilken framtoning och vilken utstrålning. Ja, jag är nästan lite kär, det här är nog enda gången i mitt liv som jag önskar att jag hade varit kille istället. Vilken idiot bonden Peter måste ha varit som inte valde denna Peter. Han hade chansen och han tog den inte, han kan inte ha alla hästar i hagen. Otacksamt tycker jag. Fy skäms!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Han är ju från Lule. Malin gick i samma klass som honom på gymnasiet! ;)

Anonym sa...

Vad i helvete. Lägg av. Suck....

Lyxunge sa...

"Hästar i hagen"-avrundningen var avundsvärd, Fia.

Anonym sa...

Hahaha, den var lite ostig.

Headon sa...

han behöver bara en frodig kvinna som visar honom vad riktig "kärlek" är.
sen slutar han nog med det där bögeriet ;)

Anonym sa...

hörrö fia, du måste ju fått fyrkantiga ögon. Man kan faktiskt få de, min pappa vet!