torsdag 4 december 2008

Inte sen......

Just nu känner jag mig som en brinnande kamin med öppna spjäll. Efter att ha varit kreativt medvetslös i snart ett år har glädjen äntligen kommit tillbaka. Jag vill formge, jag vill skriva, jag vill skapa i allmänhet. Eftersom hela min person bygger på detta känns det på något sätt som att få en ny chans.

Igår anmälde jag mig på en kurs i kreativt skrivande och jag kan knappt vänta till den börjar, någon gång efter jul. Kunde knappt sova igår för att jag började fundera ut historier att skriva om. Jag har bestämt mig för att må bra och enda sättet för mig att göra det är att uttrycka mig. Nu tänker jag damma av mig själv som en gammal matta. Livet är här och nu, inte sen.

1 kommentar:

Anonym sa...

ååååh jag vill också! har funderat på silversmideskurs, men det är fan pricy, och skriva, det är ju det jag är bäst på. :D

men nu ska jag fortsätta att jobba. började åtta imorse och har inte slutat ännu....