onsdag 4 mars 2009

Bajs,Bratz och kejsare

Total avsaknad av inspiration har gjort att jag inte skrivit mycket på senaste. Har fått många klagomål om att min blogg inte är intressant mer, om den nu någonsin varit det för någon stackare. Tydligen gick inte mina små musikaliska tips hem där i stugorna. Visits har gått ner med 29%. Något fel måste jag göra. Tur att jag skriver av egoistiska skäl och inte för att tjäna pengar. Då måste man skriva om dyra lattes på stureplan, bilder på dagens outfit och om inköp av minkpälsar.

Jag kan skriva om bajs. Fatta att vi bajsar i dricksvatten. Vilken vidrig värld. Jag vill inte vara människa mer.

Här kommer två ostrukturerade tankar.



Det här är en riktigt äcklig tanke. En man med skinnhandske håller i en Bratzkalender. Vart är han på väg och framförallt, vad ska han göra?




Kejsarn av Portugallien. Måste läsa boken, men filmatiseringen är inte fy skam. Vill man slå ihjäl tre timmar så är det att rekommendera.

2 kommentarer:

Headon sa...

jag är fortfarande kungligt road av dina eskapader och har alltid varit.
mer bajs åt folket.

Anonym sa...

Jag känner inte ens dig, vet inte vem du är. Men jag tycker den blogg sjukt kul! Men rolighetsfaktorn har nog gått ner en aning den senaste tiden...