torsdag 28 januari 2010

Rear Gear. Butt Covers for your Cat and Dog...







Konsumtionen. Bara tanken på att det finns en marknad för en sådan här produkt gör mig självmordsbenägen.

Fick tipset att köpa sådana här till min hund. Bara så att alla vet, det är absolut inget fel på Doris rövhål, det är ett alldeles utmärkt rövhål.

Jag tycker innovatören till denna uppfinning ska klistra igen sin käft istället.

Beskrivning av produkten:
Is your pet feeling left in the dirt because of his/her unsightly rear? I’ve got them covered... Rear Gear is handmade in Portland, OR and offers a cheerful solution to be-rid your favorite pet’s un-manicured back side.

Rear Gear comes in many designs including a disco ball, air freshener, heart, flower, biohazard, smiley face, number one ribbon, cupcake, sheriff's badge, dice, and you can even make yours custom, so there’s a Rear Gear for everyone.

Get yours today here at etsy or write me an email and support small business! Please contact me if you'd like multiples... Make sure to note which style you'd like in the shipping notes and enjoy!



Tör, något för Britt eller Boris?
(För oss som inte tejpar våra barns rövhål.)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så jävla sjukt. /M

P sa...

Jag köper så snart jag ser dom i handeln. Billigare än att bleka rosen titt som tätt.

Tör sa...

asså...
vad är det för fel på folk?

kapten_haddock sa...

Eh? Det är väl --- nä? --- inte på riktigt?


Annars vill jag ha en. Jag tror folk skulle gilla mej lite mer om jag hade en plastblomma som spretade lite snyggt om badbrallorna råkar glida.

kapten_haddock sa...

Fast fasen, d blir pluspoäng för produktnamnet.

Rear Gear! Det tänder ju "vill-ha"-lampan direkt.